من فقط یک سئوال از جناب کوچک زاده نماینده محترم تهران دارم.
تعداد واجدین شرایط رای دادن در اسفند ۱۴۰۲ در تهران بیش از ۶میلیون تن بود.جناب کوچک زاده عزیز ، شما نمایندگی چند درصد از آنها را مینمایید؟
من فقط یک سئوال از جناب کوچک زاده نماینده محترم تهران دارم. تعداد واجدین شرایط رای دادن در اسفند ۱۴۰۲ در تهران بیش از ۶میلیون تن بود.جناب کوچک زاده عزیز ، شما نمایندگی چند درصد از آنها را مینمایید؟
منبع: تجارتنیوز